Friday 15 December 2017

Hma forex system


Strategie Forex Strategia Forex, prosta strategia, strategia handlowa Forex, strategia Forex Scalping Forex dla HMA i SMI 8212 zalecany przedział dla handlu 8212 4 godziny (H4), działa najlepiej w parach walutowych z jenem Na planie zestaw wskaźników Forex: HMA 25 i SMI (można pobrać na końcu strategii). Warunki strategii biznesowej Forex HMA i SMI: Otwórz umowę kupna, gdy tylko linia wskaźnika podniesie HMA (kolor zielony), a wskaźnik SMI przekroczy linię sygnału (kropkowaną) od dołu do góry. w tych warunkach wskaźnik forex SMI nie powinien być w stanie wykupienia (być wyżej 70). Jeśli obecnie jest wyższa niż 70, transakcja musi zostać zakończona, gdy spadnie poniżej tego poziomu. Rozpoczęcie "stop-loss" bezpieczeństwa powinno znajdować się poniżej lokalnego minimum. Gdy zysk wynosi 100-150 punktów 8212 przenośny stop-loss z break even. Transakcja została zamknięta, gdy światła cofania się zapalają. Do SPRZEDANIA 8212 przeciwnych warunków. Pobierz szablon dla MT4 8212 hmasmi. tpl pobierz wskaźnik dla MT4 8212 SMI. mq4 pobierz wskaźnik dla MT4 8212 HMA. rar Komentarze (4) o strategiach Forex dla HMA i SMI Witam, Ta strategia HMASMI jest doskonała. Mam tylko 2 pytania: 1. Czy mógłbyś wyjaśnić jeszcze raz, co miałeś na myśli mówiąc: 171Jeśli jest on obecnie wyższy niż 70, transakcja musi zostać zakończona, po tym, jak spadnie poniżej tego poziomu.187 Czy masz na myśli to, że jeśli kupisz długo SMI przekracza 70, a kiedy powróci poniżej 70, zamykasz 2. Ponadto, kiedy mówisz: 171 Transakcja została zamknięta, gdy światła cofania.187 8212 chcesz zamknąć, gdy zmienia się kolor HMA lub gdy obie zmiany HMA i krzyże SMI Jeśli 2. jest poprawne, to może lepiej jest wyjść (zamknąć) tylko wtedy, gdy 2. się zdarza, a nie 1. ponieważ przy 2. masz lepsze wyjście niż czekanie, aż SMI spadnie poniżej 70, jak na powyższym obrazku Dziękuję . Noam, 1) wskaźnik SMI przecina swój sygnał (kropkowana) linia od dołu 8212 tylko wtedy jest transakcja 2) 171 Transakcja została zamknięta, gdy światła wsteczne. 8212 gdy obie zmiany HMA i krzyżyki SMI Dziękuję za wyjaśnienia. To bardzo interesujące. Używam również okresu HMA 12, na wykresie H1 z regularnym stochastycznym 5,3,3. Używam stochastycznego do filtrowania na boki rynku 8212, gdy stochastyczny jest płaski na linii 50, a następnie handlu don8217t. Ponadto, jeśli stochastic znajduje się na stronie 171wrong 187, don8217t otwórz transakcję. W przeciwnym razie otwórz, gdy HMA zmieni kolor, szczególnie jeśli stochastyczny również się skrzyżował, i wyjdziesz z magicznych liczb 8212 okrągłych liczb lub fibonacci lub jeśli stochastyczny przejdzie ponownie 8212, którykolwiek nastąpi wcześniej. Szukałem stochastycznego HMA lub HMA SMI i znalazłem twoją stronę. Dziękuję Ci. Opublikuj komentarz Strategia transakcyjna Fedore 49 (Parabolic HMA) Zgłoszony przez użytkownika w dniu 21 listopada 2017 r. - 03:16. Wysłane przez Egudu Emmanuel Witam wszystkich, chciałbym podzielić się bardzo prostą strategią: Wskaźniki: HMA ustawiony na 40 Parabolic Sar (domyślnie) Ramka czasowa: 15 min Pary walutowe: eurusd i eurjpy Zasady: w przypadku wpisów kupna, Hma musi zmienić się na zielony a Sars powinien być pod świecą. Wartość TP powinna wynosić 50 pipsów do 100 pipsów, podczas gdy stoploss powinien występować, gdy masz sygnał zwrotny. W przypadku zlecenia sprzedaży, HMA powinna zmienić się na czerwoną, a Sars powinna znajdować się na szczycie świecy. Oba wskaźniki nie muszą się zmieniać w tym samym czasie, wystarczy upewnić się, że wprowadzasz transakcję, gdy oboje mówią to samo. Załączono tabelę, a redliny wskazują punkty wejścia. Mam nadzieję, że z tą strategią zrobisz dobre pestki. Chciałbym mieć profesjonalnego eksperta kod dla mnie system. Lohad HMA Scalping System Dołączył Październik Status: Członek 686 Postów Cóż, wróciłem z innym systemem. Zdecydowałem się rozpocząć nowy wątek dla tego. Mój ostatni system opierał się na wskaźniku Vorticity TG, a następnie przekształcił się w zupełnie nowy system, który nie ma nic wspólnego ze wskaźnikiem Vorticity TG. Powiem ci, że pracuję nad tym systemem tylko przez nieco ponad tydzień. Tak więc nie mam zbyt wielu danych testowych. Mogę powiedzieć, że testowałem ten system i przeprowadziłem go przez symulator, oba z wystarczająco dobrymi wynikami, żebym czuła się komfortowo w dzieleniu się. Mam nadzieję, że to nie jest flash w systemie pan. Jestem handlowcem M1, więc większość moich testów znalazłem na wykresie M1. Wydaje się również dobre na M5. Ten system jest w zasadzie systemem przejściowym MA z dodatkowymi narzędziami, aby pomóc w potwierdzeniu oferty. Byłem wielkim fanem Hull MA i używam go od dawna w moim handlu. Tak więc Hull MA jest szkieletem tego systemu. Powodem stworzenia tego systemu jest to, że wszyscy wiemy, że systemy MA Crossover działają świetnie na modnych rynkach. Ale mogą cię zabić na rynkach o różnym zasięgu lub niepewnych rynkach. Tak więc szukałem sposobu, aby wykupić system MA Crossover, który pokaże mi tylko ruchy, które wydają się mieć wymaganą liczbę mnogą, pozwalającą mi na skalpowanie nawet na rozległych rynkach. Również te wskaźniki działają jak filtr, który pomaga mi uniknąć słabego sygnału do wejścia. Teraz zdaję sobie sprawę, że termin quotumpfot jest subiektywny. Ale kiedy szukam tylko 5 pipsów, nie potrzeba ani jednej tony. Dużo śledziłem nauki Edgetraderów i włączyłem mniejszy nacisk na teorię rynku. Dlatego wprowadziłem 5 pip TP dla tego systemu. Moim celem jest wykrywanie stałych wejść z prawdopodobieństwem wejścia w ruch, który wystarczy, by wrzucić 5 pipsów. Na wolniejszych rynkach, byłem znany z TP 3 pipsów. RAMKA CZASOWA: M1 (pojawia się również w innych TF, ale nie testowane) PARA: EU, GU (są to jedyne pary, które przetestowałem). GODZINY TRADINGOWE: Handluję głównie Londynem, który otwarty jest o 3:00 czasu CST do około 6:30 czasu CST. Jeśli jednak będę miał czas, aby handlować dłużej, przejdę do około 10:00 czasu CST. TP: 5 pestek (To jest subiektywne do twojego osobistego gustu). SL: Proszę odnieść się do załączonej tabeli. Zwykle ostatnia huśtawka lub psychiczne zatrzymanie 10 pipsów. Wiem, że nie jest to konwencjonalny współczynnik RR. WYJŚCIA: Zobacz załączoną tabelę. Istnieją różne obszary, które możesz wybrać w oparciu o swój gust. WYKRES: HMA Świece - (Użyj wykresu liniowego, aby wyświetlić świece) HMA - (24, szybciej HMA) HMA Rosyjski Kolor - (36, wolniej HMA) OKNO 1: HMA Histo - (24,0,3) WINDOW 2: MACD WITH CROSSING - (12,26,9) Rads T3 Stochastic - 13,3,3 (biały) THV Candle Clock WINDOW 3: StochasticColorV1.034D - (10,3 , 3) 1. Cena Krzyże MAs i świeca jest niebieska 2. HMA Histo jest niebieska 3. Macd przekroczył długą długość. 4. Rads T3 Stoch jest powyżej Macd 5. Kolor Stoch pokazuje kolor niebieski Większość czasu wprowadzę na następną świecę po świecy, która spełnia to kryterium. Również szukam, aby cena przekroczyła cenę świeczki quotigiggerquot. 1. Cena krzyże MAs i świeca jest czerwona 2. HMA Histo jest czerwona 3. Macd ma skrzyżowane pokazano krótki. 4. Rads T3 Stoch znajduje się poniżej Macd 5. Kolor Stoch pokazuje kolor Czerwony Większość czasu, jaki wprowadzę na następną świecę po świecy, spełnia powyższe kryteria. Również szukam, aby cena przekroczyła cenę świeczki quotigiggerquot. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z tymi komentarzami i pomysłami. Mimo że moja dokumentacja tego nie dowodzi, próbuję ustalić plan. Jeśli więc chcesz zaproponować nowe wskaźniki, najpierw przetestuj je, zanim wrzucisz tutaj. Zawsze staram się udoskonalić systemy, ale chcę uniknąć rzucania wachlarzy wskaźników bez przeprowadzania testów. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć)

No comments:

Post a Comment