Monday 20 November 2017

Przenoszenie średnia metoda pdf


Średnia ruchoma: co to jest i jak to obliczyć Obejrzyj film lub przeczytaj artykuł poniżej: Średnia ruchoma to technika pozwalająca uzyskać ogólne wyobrażenie o trendach w zbiorze danych, jest to średnia z dowolnego podzbioru liczb. Średnia krocząca jest niezwykle przydatna do prognozowania trendów długoterminowych. Możesz to obliczyć na dowolny okres czasu. Na przykład, jeśli masz dane dotyczące sprzedaży przez okres dwudziestu lat, możesz obliczyć pięcioletnią średnią kroczącą, czteroletnią średnią kroczącą, trzyletnią średnią kroczącą i tak dalej. Analitycy giełdowi często używają średniej kroczącej z 50 lub 200 dni, aby pomóc im dostrzec trendy na giełdzie i (miejmy nadzieję) przewidzieć, dokąd zmierzają akcje. Średnia reprezentuje wartość 8220middling8221 zbioru liczb. Średnia ruchoma jest dokładnie taka sama, ale średnia jest obliczana kilka razy dla kilku podzbiorów danych. Na przykład, jeśli chcesz uzyskać dwuletnią średnią kroczącą dla zbioru danych z 2000, 2001, 2002 i 2003, można znaleźć średnie dla podzbiorów 2000-2001, 20012002 i 20022003. Średnie kroczące są zwykle kreślone i najlepiej wizualizowane. Obliczanie 5-letniej średniej kroczącej Przykładowy problem: obliczyć pięcioletnią średnią kroczącą z następującego zestawu danych: (4M 6M 5M 8M 9M) ​​5 6,4 M Średnia sprzedaż dla drugiego podzbioru pięciu lat (2004 8211 2008). skoncentruje się około 2006 r., jest 6,6M: (6M 5M 8M 9M 5M) 5 6,6M Średnia sprzedaż dla trzeciego podzbioru pięciu lat (2005 8211 2009). wyśrodkowany około 2007 r., wynosi 6,6M: (5M 8M 9M 5M 4M) 5 6.2M Kontynuuj obliczanie każdej średniej pięcioletniej, aż dojdziesz do końca zestawu (2009-2017). Daje to szereg punktów (średnich), które można wykorzystać do wykreślenia wykresu średnich kroczących. Poniższa tabela Excel pokazuje średnie ruchome obliczone dla lat 2003-2017 wraz z wykresem punktowym danych: Obejrzyj wideo lub przeczytaj poniższe kroki: Excel ma potężny dodatek, Data Analysis Toolpak (jak załadować dane Zestaw narzędzi do analizy), który zapewnia wiele dodatkowych opcji, w tym funkcję automatycznego średniej ruchomej. Funkcja nie tylko oblicza dla Ciebie średnią ruchomą, ale także wykreśla oryginalne dane w tym samym czasie. oszczędność ci wielu klawiszy. Excel 2017: Kroki Krok 1: Kliknij kartę 8220Data8221, a następnie kliknij 8220Data Analysis.8221 Krok 2: Kliknij 8220Moving average8221, a następnie kliknij 8220OK.8221 Krok 3: Kliknij pole 8220Input Range8221, a następnie wybierz swoje dane. Jeśli dodasz nagłówki kolumn, upewnij się, że zaznaczyłeś pole Etykiety w pierwszym wierszu. Krok 4: Wpisz odstęp w polu. Odstęp to liczba poprzednich punktów, które program Excel ma zastosować do obliczenia średniej ruchomej. Na przykład 822058221 użyje poprzednich 5 punktów danych do obliczenia średniej dla każdego kolejnego punktu. Im niższy interwał, tym bardziej zbliża się średnia krocząca do oryginalnego zestawu danych. Krok 5: Kliknij pole 8220Output Range 8221 i wybierz obszar w arkuszu, w którym chcesz wyświetlić wynik. Lub kliknij przycisk opcji 8220Nowy arkusz roboczy8221. Krok 6: Sprawdź okno 8220Chart Output 8221, jeśli chcesz zobaczyć tabelę z zestawem danych (jeśli zapomnisz to zrobić, zawsze możesz wrócić i dodać ją lub wybrać wykres z 8220Insert8221 tab.8221 Krok 7: Naciśnij 8220OK .8221 Program Excel zwróci wyniki w obszarze określonym w kroku 6. Obejrzyj wideo lub przeczytaj poniższe kroki: Przykładowy problem: obliczyć trzyletnią średnią ruchomą w programie Excel dla następujących danych sprzedaży: 2003 (33M), 2004 (22M), 2005 (36M), 2006 (34M), 2007 (43M), 2008 (39M), 2009 (41M), 2017 (36M), 2017 (45M), 2017 (56M), 2017 (64M). 1: Wpisz dane w dwóch kolumnach w Excelu Pierwsza kolumna powinna zawierać rok i drugą kolumnę dane ilościowe (w tym przypadku problem z danymi sprzedaży) Upewnij się, że w komórce nie ma pustych wierszy. : Oblicz pierwszą średnią z trzech lat (2003-2005) dla danych. W tym przykładowym problemie wpisz 8220 (B2B3B4) 38221 do komórki D3 Obliczanie pierwszej średniej Krok 3: Przeciągnij kwadrat w prawym dolnym rogu d własne, aby przenieść formułę do wszystkich komórek w kolumnie. To oblicza średnie dla kolejnych lat (na przykład 2004-2006, 2005-2007). Przeciąganie formuły. Krok 4: (Opcjonalnie) Utwórz wykres. Wybierz wszystkie dane z arkusza roboczego. Kliknij kartę 8220Insert8221, a następnie 8220Scatter, 8221, a następnie 8220Scatter z gładkimi liniami i znacznikami.8221 Wykres średniej ruchomej pojawi się w arkuszu. Sprawdź nasz kanał na YouTube, aby uzyskać więcej statystyk pomocy i wskazówek Średnia ruchoma: co to jest i jak to obliczyć została zmodyfikowana: 8 stycznia 2018 r. Przez Andale 22 myśli na temat ldquo Średnia ruchoma: co to jest i jak to obliczyć rdquo idealny i prosty do przyswojenia. Dzięki za pracę Jest to bardzo jasne i pouczające. Pytanie: Jak obliczyć 4-letnią średnią kroczącą W danym roku czterokrotna średnia ruchoma centrum na niej wyśrodkowałaby pod koniec drugiego roku (tj. 31 grudnia). Czy mogę użyć średniego dochodu do prognozowania przyszłych zarobków, które ktoś zna na środku, proszę uprzejmie powiedz mi, czy ktoś wie. W tym przypadku musimy wziąć pod uwagę 5 lat, aby uzyskać średnią, która jest w centrum. A co z resztą lat, jeśli chcemy uzyskać średnią z roku 20178230, jeśli nie mamy dalszych wartości po roku 2017, to jak byśmy to obliczyć? don8217t mieć więcej informacji nie byłoby możliwe, aby obliczyć 5 lat MA na 2017. Możesz jednak uzyskać średnią ruchomą dwa lata. Cześć, dzięki za wideo. Jedno jest jednak niejasne. Jak zrobić prognozę na najbliższe miesiące Film pokazuje prognozę dla miesięcy, dla których dane są już dostępne. Hi, Raw, I8217m pracuje nad rozszerzeniem artykułu o prognozę. Proces ten jest nieco bardziej skomplikowany niż korzystanie z przeszłych danych. Spójrz na ten artykuł Duke University, który wyjaśnia to dogłębnie. Pozdrawiam, Stephanie, dziękuję ci za jasne wyjaśnienie. Cześć Nie można znaleźć linku do sugerowanego artykułu Duke University. Prośba o ponowne wysłanie linkuJak usunąć De Clutter De-Clutter Twoje życie Jak się rozplątać - Jednym z głównych powodów, dla których ludzie uważają dezorientację za tak przygnębiającą, jest poczucie bycia przytłoczonym. Jednak jest tak wiele korzyści, aby zdezorientować swoje życie i pozbyć się starych rzeczy. Nie tylko stworzysz przestrzeń i pozbędziesz się stęchłej energii i emocji, a także zarobisz trochę gotówki. Zanim zaczniesz zadać sobie następujące pytania: Czy naprawdę tego potrzebuję Dlaczego je przechowuję Czy to pasuje do mnie Czy po prostu zachowam to z powodów sentymentalnych Upewnij się, że masz następujące rzeczy: Mnóstwo worków na śmieci i plastikowych toreb Dobrej jakości pudła, które nie będą używane rozpadają się i można je łatwo ułożyć. Dostępne z helpineedboxes. co. uk Taśma pakowa Etykiety Niszczarka do papieru Papier do pakowania w folię do pakowania przedmiotów lub folii bąbelkowej Nie odkładaj. Podejmij to zadanie i zacznij już dziś. Ustaw limit czasowy tak mały i trzymaj się tego. Najlepiej spróbuj rozplątać się w weekend, dzięki czemu możesz zrobić bałagan, wyciągając wszystkie szafki i naprawdę dobrze się rozjaśniając. Użyj metody czterech skrzynek. Popularną metodą deklutacji jest zastosowanie metody czterokartkowej (dobrze 3 pudełka i pojemnik na śmieci), która zmusza do podjęcia decyzji. Weź trzy pudełka i oznacz je: Przechowuj i używaj, rozdawaj lub sprzedawaj, przechowuj i przechowuj. Użyj worka na śmieci, aby wyrzucić uszkodzone lub uszkodzone przedmioty. Obejdź swój dom i umieść każdy przedmiot w odpowiednim polu. Bądź selektywny. Większość ludzi ma trudności z wyrzucaniem przedmiotów sentymentalnych, ale nie możesz być przywiązany do każdej małej pamięci. Spakuj bardzo osobiste pamiątki w specjalnym pudełku, dzięki czemu możesz je łatwo mieć pod ręką, a nie cały dom. Bądź bezwzględny. Jeśli nie używasz go przez rok, pozbądź się go. Czy naprawdę potrzebujesz 3 zestawów talerzy obiadowych? Połóż to i sprzedaj lub rozdaj na cele charytatywne. Jeśli ubrania nie pasują, wyrzuć je. Według danych brytyjskiego rządu, 2,4 miliarda sztuk ubrań leży nie zużyte przez całe 12 miesięcy (niektóre zupełnie nowe), zagracając szafy narodów. Pobierz Rozdrabnianie. Pozbycie się wielu lat papierkowej roboty jest prawdopodobnie jedną z najbardziej satysfakcjonujących części procesu declutteringu. Złóż stosowną papierkową robotę, która ma mniej niż cztery lata i pozbądź się starych rachunków, dokumentów polityk, które nie są już aktywne i nieaktualne. Nie należy jednak po prostu kosza je zawsze strzępić. Informacje takie mogą być wykorzystywane w sposób nieuczciwy, nawet jeśli praca papierkowa zostanie zerwana, można ją łatwo złożyć ponownie. Zostać zdeklarowanym. Decluttering to sposób na życie, przyjmowanie nowych nawyków mówienia jednego, drugiego za każdym razem, gdy kupujesz coś nowego. Gdzie to wszystko umieścisz Pod koniec sesji zabierz ze sobą pudełko do rozdawania lub sprzedaży prosto do sklepu charytatywnego lub do znajomych lub domu rodzinnego, dzięki czemu nie zapomnisz o pudełku i skończysz z większą ilością rzeczy. Zdejmij swoje przedmioty bezpośrednio do pojemników, aby zapobiec kolejnym myślom. Rozważ własne przechowywanie. Wynajmowanie urządzenia do samodzielnego przechowywania może być tańsze niż myślisz i może zwolnić dodatkowe miejsce w domu. Uzyskaj wycenę magazynu z helpineedstorage, aby zobaczyć, jakie opinie są dostępne. Na stronie lokalnej rady znajdziesz listę wszystkich firm, które oddają do recyklingu. recyclenow to naprawdę dobra strona. Większość rad odbiera większe przedmioty gospodarstwa domowego, takie jak kuchenki, lodówki czy meble. Zwykle jest to usługa bezpłatnej zbiórki w przypadku towarów masowych, a jedno gospodarstwo domowe może korzystać z tej usługi dwa razy w roku, z maksymalnie pięcioma przedmiotami na kolekcję. To jednak będzie różnić się od rady do rady, więc proszę sprawdzić w lokalnej gminie warunki i zasady. Bric-a-brac Ludzie zachowują niechciane przedmioty z wielu powodów, na przykład z powodu wartości sentymentalnej, ponieważ czują, że pewnego dnia mogą ich potrzebować, lub ponieważ pewnego dnia czują, że mogą być wartościowe. Wartość sentymentalna, bądź bezwzględny i zadaj sobie pytanie, czy naprawdę tego chcesz. Jeśli odpowiedź brzmi tak, bądź selektywny. Zrób pudełko, które możesz nawet ozdobić na późniejszym etapie cenionych przedmiotów. Przedmioty takie jak ubrania dla dzieci, czy naprawdę potrzebujesz ich wszystkich Jeśli twoje dziecko wyrasta z nich, pamiętaj, że możesz je sprzedać na wyprzedaży bagażowej lub przekazać je na cele charytatywne, które z nich skorzystają. Teraz nadszedł czas, aby uporządkować swoje zdjęcia, umieścić je w albumie lub skrzynkach, ale pamiętaj, by zachować negatywy, gdy ich potrzebujesz w późniejszym terminie. Nie przechowuj zdjęć, które nie są warte umieszczenia w albumie. Skanowanie zdjęć na komputerze to dobry sposób na uzyskanie dostępu do zdjęć, które można umieścić na poddaszu lub w magazynie. Zakłady charytatywne wezmą każdy brudny lub niechciany mebel, proszę jednak nie dawać żadnych uszkodzonych lub uszkodzonych przedmiotów, ponieważ mogą sprzedawać tylko przedmioty w dobrym stanie. Sprzedawanie przedmiotów Możesz zamienić swoje niechciane przedmioty na gotówkę w sprzedaży butów samochodowych, eBay, saleroom lub lokalnej gazecie. Carboots. Buty samochodowe to świetny sposób na zarobienie pieniędzy z niechcianych przedmiotów. Sprawdź lokalną gazetę, gdy są w Twojej okolicy. Bądź przygotowany na targi, ludzie oczekują negocjacji ceny i nie cenią zbyt wysokich cen. Wykonuj z Tobą mnóstwo zmian, ponieważ ludzie płacą za notatki i nie zapomnij wziąć ze sobą mnóstwa toreb. Jeśli rezerwujesz w samochodzie, nie zapomnij zapytać, czy anulują, jeśli pogoda jest zła w danym dniu. Sprzedawaj niechciane przedmioty online. Niektóre przydatne strony to: revivalbooks. co. uk Doskonałe miejsce do zamiany niechcianych książek na gotówkę. musicmagpie. co. uk ebay. co. uk Największy sklep na terenie Wielkiej Brytanii. Wpłać przedmioty. Znak towarowy Freecycle Network składa się z 5,020 grup z 8 829 306 członkami na całym świecie. To ruch korzeniowy i całkowicie non-profit ludzi, którzy dają (i zdobywają) rzeczy za darmo w swoich miastach. Wszystko polega na ponownym użyciu i przechowywaniu dobrych rzeczy na wysypiskach śmieci. Każda lokalna grupa jest moderowana przez lokalnych wolontariuszy (to dobrzy ludzie). Wszystko polega na ponownym użyciu i przechowywaniu dobrych rzeczy na wysypiskach śmieci. freecycle. org Salerooms. Wszelkie niechciane meble i małe przedmioty mogą przynieść ci dodatkową gotówkę. Ostrzegamy, że istnieją pewne przepisy regulujące, co można i nie można sprzedać z pokoju sprzedaży, i powinieneś sprawdzić, czy żaden z twoich towarów nie należy do żadnej z tych kategorii. Publikacje. Skorzystaj z lokalnej gazety, aby reklamować swoje przedmioty lub zamieścić ogłoszenie w Loot - loot lub Exchange i Mart exchangeandmart. co. uk Najgorsze obszary do declutter to: Garaże. Prawdopodobnie kupiłeś swoją nieruchomość z podekscytowaniem, że masz garaż i że możesz zmieścić swój samochód. Jednak, podobnie jak miliony domów, garaż stał się zamiast niego magazynem. Decluttering to przed wyjazdem do domu jest niezbędne nie tylko, aby pozbyć się niechcianych przedmiotów, ale sortować przedmioty, które mogą być potrzebne do domu w umiejętnościach DIY. Najlepiej zrobić to zanim postawisz swój dom na tym rynku nie tylko po to, aby się zorganizować, ale także aby pokazać potencjalnym nabywcom, że jeśli chcesz, możesz dostać samochód. Zacznij od wyciągnięcia wszystkiego z garażu idealnie w suchy i słoneczny dzień. Pozbądź się śmieci, w połowie pustych butelek i tub, rurek z silikonowego uszczelniacza i starych puszek farby. Farba zgaśnie po wystawieniu na działanie ekstremalnych temperatur. Z czasem także zemdleje, więc szanse na to, że nie użyjesz tego samego koloru, jeśli go użyjesz i się skończą. Częściowo wymodeluj wszystko w sekcje, tj. Trzymaj, sprzedawaj, rozdawaj lub wyrzucaj. Jeśli jesteś prawdziwym kolekcjonerem rzeczy, zacznij od pakowania przedmiotów i umieszczaj je w solidnych pudełkach, idealnie modułowych, tak aby można je było łatwo układać w stosy. Jeśli chodzi o narzędzia, które są bezwzględne, czy naprawdę potrzebujesz potrójnego wszystkiego Paczka i nadmiar przedmiotów i dajesz lokalne sklepy charytatywne. Większość kupujących jest zadowolona, ​​widząc garaż pełen pudełek, wiedząc, że prawdopodobnie zacząłeś pakować, ale nie pokazuj im garażu pełnego połamanych zabawek, starych urządzeń, narzędzi w całym miejscu, ponieważ większość ludzi ma trudności z wizualizacją pustych miejsc. Lofty. Ciężko dostać się i ukryć mnóstwo zapomnianych przedmiotów. Zacznij od uzyskania małych pudełek, które łatwo zmieszczą się na poddaszu. Zacznij od zrobienia jednego pudełka za jednym razem, które można albo usunąć i posortować, a następnie ułożyć w rogu lub umieścić w magazynie. Nie wychodź z poddasza do ostatniej chwili i po prostu weź wszystkie pudła już tam na górze, ponieważ nie tylko będziesz płacić dodatkowo, jeśli korzystasz z firmy przeprowadzkowej, ale także są szanse, że odłożysz je na poddaszu w nowym obiekcie, nigdy nie zobaczysz światło dzienne znowu. Pierwszą rzeczą do zrobienia jest zakup niszczarki papieru, może to być po prostu tanie, ale ważne jest, aby zniszczyć wszystkie osobiste prace papierowe, np. Stare rachunki, paragony, przedmioty osobiste. Informacje takie mogą być wykorzystywane w sposób nieuczciwy, nawet jeśli praca papierkowa zostanie zerwana, można ją łatwo złożyć ponownie. Składanie jest nudnym procesem, ale koniecznością, podziel całą swoją papierkową robotę na sekcje, tj. Pokwitowania, rachunki, bank, ubezpieczenie, hipotekę, ogólne, samochód, polisy i pracę. Pamiętaj, aby zachować stare rachunki, ponieważ możesz ich potrzebować za kilka lat. Bezosobowe dokumenty lub wiadomości-śmieci mogą być poddane recyklingowi w drodze zbiórki lub przy użyciu recyklingu papieru. Pamiętaj, że jeśli używasz niszczarki do papieru, przechowuj strzępki do pakowania, to stanowi idealny i tani sposób ochrony przedmiotów podczas pakowania. To samo dotyczy starych gazet, które świetnie nadają się do pakowania. Szafy: Według danych statystycznych rządu w Wielkiej Brytanii 2,4 miliarda sztuk ubrań jest nienoszonych przez całe 12 miesięcy (niektóre całkiem nowe), które zagracają szafy narodów. W rzeczywistości przeciętna kobieta w Wielkiej Brytanii wydaje prawie 13 000 funtów na ubrania, które nigdy nie będą nosić przez całe życie. Brzmi znajomo To bardzo trudne do zdejmowania ubrania. Nasza garderoba staje się coraz większa, a ubrania stają się coraz tańsze. Jednym z najważniejszych powodów, dla których ludzie trzymają się ubrania, nie ma nic wspólnego z wartością przedmiotów, ale fakt, że tylko jeden dzień może się w nich zmieścić. Zacznij od wyciągnięcia małych fragmentów z szafy i przymierzania ich. Pomoże ci to zdecydowanie zdecydować, czy ją zachować, czy też nie ma zmian, które kiedykolwiek zmieszczą się w niej ponownie. Sortuj przedmioty w przechowywać, kosza, rozdawaj na cele dobroczynne lub przyjaciołom lub sprzedawaj w serwisie eBay w stylu vintage lub dobrej jakości. Jeśli nie masz już sezonowego systemu rotacyjnego, teraz jest idealny moment na rozpoczęcie. Oddzielne przedmioty, które są zimą lub latem, a następnie te, które nie są w sezonie. Wszelkie przedmioty do pozbycia się natychmiast umieścić w pojemniku na śmieci, więc nie ma odwrotu. Wszelkie przedmioty, które trzeba umieścić z powrotem w szafie lub jeśli wkrótce przejdą bezpośrednio do kartonowej szafy. Te oszczędzają godziny podczas pakowania i rozpakowywania oraz czas prasowania. Przejdź do następnej sekcji szafy, a następnie do szuflad i wszelkich schowków pod łóżkiem. Zawsze pamiętaj o zasadzie 8020, tylko 20 procent twoich ubrań jest noszonych przez 80 procent czasu. Jak wybrać firmę przeprowadzkową Najważniejsze wskazówki dotyczące wyboru firmy przeprowadzkowej. Krótki przewodnik na temat firm przeprowadzkowych i na co zwrócić uwagę. Unikaj poruszania się Nghtmares Jak uniknąć tych wstrząsających koszmarów, kiedy się wprowadzają i czego szukać. Najlepsze Poruszające Porady Domowe Porady dotyczące ruchomych domów, które pomogą Ci przenieść się do domu. Szybko i bez stresu. Najważniejsze wskazówki na temat Poruszania się 2 Zawsze otrzymuj co najmniej trzy oferty Upewnij się, że firma przeprowadzająca wyprawę odwiedza Twoją nieruchomość, aby pokazać im dokładnie, co należy przenieść. Nie polegaj tylko na e-mailu lub telefonie. zobacz więcej ruchomych wskazówek. Skrzynie do pakowania w ruchu, pudełka do pakowania do przeprowadzek, folia bąbelkowa i taśma. Jeśli nie możesz znaleźć swojego miasta, spójrz na miasta i miasta, w których pomagamy ludziom przenieść się do domu w ostatnim czasie. Poruszający się dom w Wielkiej Brytanii Helpiammoving reg Ltd nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy lub pominięcia na tej stronie, jeśli zobaczysz coś, czujesz się niepoprawny lub nieaktualny, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby naprawić wszelkie problemy, na które zwróciliśmy naszą uwagę. UK Free MovingRemovals Notowania Wycofanie Polityka Polityka prywatności amp Pliki cookie Warunki i warunki Obsługiwany przez Helpiammoving reg pomaga Ci przenieść się do domu - Helpiammoving Ltd jest zarejestrowana w Anglii amp Wales copy 2000-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie w całości lub w części w jakiejkolwiek formie lub medium bez wyraźnej pisemnej zgody Helpiammoving reg jest zabronione. Helpiammoving reg Ltd nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, w tym utratę zysków lub jakiekolwiek inne straty wtórne wynikające bezpośrednio lub pośrednio z wykorzystania lub polegania na dostarczonych informacjach lub dostarczonym produkcie lub błędy lub braki na stronie internetowej spowodowane przez zaniedbanie lub w przeciwnym wypadku. Valid XHTML Helpiammoving reg copy 2000-2017 Nie daj się oszukany Ile kosztuje przeniesienie się do domu Rusz się, zobacz, co zaoszczędzisz Masz już oferty, sprawdź najlepszą cenę Jakikolwiek powód, sprawdź nasz Checker kontroli ruchu. Nie daj się oszukani. Przenoszenie Ceny Koszty 1 min - 6 cen. Absolutnie bez zobowiązań. Absolutnie BRAK SPAMECOMMERCE SEO Keyword Research Jeśli chcesz prowadzić skuteczną kampanię SEO w e-commerce, upewnij się, że wszystko zaczyna się od badania słów kluczowych. Ponieważ badanie słów kluczowych informuje o wszystkich innych zadaniach związanych z SEO, które wykonujesz w swojej witrynie (na przykład bez słów kluczowych, niemożliwe jest zoptymalizowanie stron dotyczących produktów i kategorii). Wierz lub nie, ale twoja lista słów kluczowych wpływa również na twoje techniczne SEO. Na przykład architektura witryny i adresy URL muszą uwzględniać słowa kluczowe. Więc możesz zobaczyć, że badanie słów kluczowych jest BARDZO dużą ofertą dla Twojej witryny e-commerce. Dokładnie, jak znaleźć niewykorzystane słowa kluczowe, które klienci wyszukują8230 i jak wybrać najlepsze dla Twojej witryny. Jak znaleźć słowa kluczowe na stronach produktów i produktów e-commerce Większość samouczków dotyczących badań słów kluczowych skupia się na słowach kluczowych dotyczących informacji. Są to słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkach w celu znalezienia przydatnych poradników. Podczas gdy te słowa kluczowe mają swoje miejsce w przypadku działalności e-commerce, większość słów kluczowych w witrynach będzie dostosowywana do stron produktów. Oznacza to, że musisz zająć się badaniami słów kluczowych, mając na uwadze słowa kluczowe skoncentrowane na produkcie. Oto jak to zrobić: Amazon Suggest Tak, Amazon jest prawdopodobnie twoim konkurentem. Ale jest to także największa witryna internetowa online, która sprawia, że ​​jest to absolutna kopalnia złota skupiająca się na słowach kluczowych. Oto jak skontaktować się z Amazonem w celu znalezienia słowa kluczowego: Najpierw udaj się do Amazon i wprowadź słowo kluczowe opisujące jeden z twoich produktów. Słowa kluczowe Amazon sugerują, że są bardzo ukierunkowane (znane również jako słowa kluczowe z długim ogonem). Takie słowa kluczowe nie tylko konwertują lepiej niż 2-3 słowa kluczowe, ale też są mniej konkurencyjne. Opłucz i powtórz najważniejsze produkty w swojej witrynie. Amazon czasami proponuje kategorie powyżej propozycji słów kluczowych. Tworzą świetne słowa kluczowe do wykorzystania na stronach kategorii. Narzędzie propozycji słów kluczowych Narzędzie propozycji słów kluczowych Narzędzie Dominator to pomysłowe narzędzie służące do wyszukiwania sugestii wyszukiwania Amazonki. Aby z niego skorzystać, po prostu wprowadź słowo kluczowe początkowe do narzędzia: I wypluje dziesiątki propozycji słów kluczowych. Narzędzie to nie tylko znacznie przyspiesza ten proces, ale także daje mi znacznie więcej pomysłów na słowa kluczowe, niż robi to w staroświecki sposób. Na przykład, gdy użyłem słowa kluczowego organiczna karma dla psów, propozycja Amazon dała mi 8 propozycji słów kluczowych. Narzędzie wypluwa 49. Aby zachować porządek, możesz zapisać słowa kluczowe, które mają sens na liście. Zanim opuścimy Amazon, czas na skorzystanie z jeszcze jednej funkcji na stronie, która jest kopalnią złota dla słów kluczowych na stronie kategorii. Kategorie Amazon (i konkurenta) Jako osoba, która konsultuje się z tuzinami firm e-commerce, stwierdzam, że wielu właścicieli witryn e-commerce optymalizuje strony kategorii pod kątem losowych słów kluczowych. Oczywiście, theyll zastanowiło się, co mogą zrobić ich klienci, aby znaleźć produkty należące do tej kategorii. Ale słowa kluczowe, którymi się posługują, wydają się być, powiedzmy, że nie są idealne. To jest wielki błąd. Chociaż strony kategorii mogą nie konwertować tak dobrze, jak strony produktów, nadal generują sprzedaż. Warto więc poświęcić trochę czasu na znalezienie słów kluczowych w kategorii stron z wyjątkową zawartością. Najlepiej to zrobić Spójrz na kategorie, z których już korzystają twoi konkurenci Jeśli rywalizujesz z Amazon, najedź kursorem na Sklep, klikając przycisk Dział u góry strony głównej. Lista głównych kategorii Amazonki. Są one prawdopodobnie zbyt szerokie dla Twojej witryny. Najeżdżaj więc obok każdego, który ma sens, abyś zobaczył podkategorie działów: Teraz rozmawialiśmy. Możesz także trafić do katalogu Amazon Full Store. Spowoduje to wyświetlenie wszystkich działów Amazonki (i podkategorii) na jednej stronie. Teraz czas pogłębić listę i znaleźć słowa kluczowe skoncentrowane na kategorii, które pasują do tego, co sprzedaje Twoja strona. Na przykład powiedzmy, że Twoja witryna sprzedaje zdrowe karmy dla psów. Youd kliknij na Pet supplies: Następnie kliknij na psy. Następnie wybierz jedzenie z listy: Amazon wyświetli słowa kluczowe, których używają do opisania kategorii związanych z karmą dla psów na pasku bocznym: To są wszystkie słowa kluczowe, które warto rozważyć na stronach z kategorią e-commerce dla psów. Jeśli Twoja kategoria jest w jakiś sposób wyjątkowa, pamiętaj, by uwzględnić tę wyjątkową funkcję w słowie kluczowym strony kategorii. Na przykład możesz zamienić słowo kluczowe kategorii Amazon suchej karmy dla psów w zdrową karmę suchą dla psów lub ekologiczną suchą karmę dla psów. Te słowa kluczowe są mniej konkurencyjne i bardziej ukierunkowane na to, czego szukają Twoi klienci docelowi w Google. Amazon jest doskonałym źródłem do wyszukiwania słów kluczowych na stronie kategorii. Ale jest to daleko od jedynego miejsca, w którym można znaleźć słowa kluczowe kategorii, które klienci codziennie wyszukują. Dlatego też polecam przyjrzeć się słowom kluczowym, które używają twoi konkurenci w branży, aby opisać ich kategorie. Więc jeśli Twoja witryna e-commerce sprzedaje wysokiej klasy słuchawki, chcesz udać się do słuchawek. Podobnie jak w przypadku Amazona, spójrz na terminy, których używają do opisu stron kategorii: I dodaj je do swojej listy. Wikipedia jest jedną z moich ulubionych witryn do wyszukiwania słów kluczowych na stronach produktów i kategorii. Podobnie jak w przypadku stron kategorii na stronach konkurencyjnych e-commerce, Wikipedia organizuje tematy według słów kluczowych i kategorii. Innymi słowy: wykonali wiele ciężkiej pracy organizowania rzeczy dla ciebie. Przyjrzyjmy się przykładowi, aby zobaczyć, jak możesz wykorzystać Wikipedię do wyszukiwania słów kluczowych w e-commerce. Najpierw wprowadź słowo kluczowe, które opisuje produkt lub kategorię sprzedawane przez Twoją witrynę: Następnie zeskanuj wpis w Wikipedii, aby znaleźć słowa i zwroty, które mają sens dla produktów, które masz w swojej witrynie: oprócz skanowania artykułu, spójrz na zawartość pola . Mogą czasem zawierać doskonałe słowa kluczowe dla stron kategorii. Po wyczerpaniu sugestii słów kluczowych Wikipedii nadszedł czas, aby przejść do jednego z moich ulubionych narzędzi badawczych słów kluczowych: SEMRush. Jeśli zaimplementowałeś opisane przeze mnie strategie, powinieneś mieć przyzwoitą listę propozycji słów kluczowych. Ale jeśli masz budżet, bardzo polecam wypróbowanie SEMRush, ponieważ często może odkryć słowa kluczowe, które trudno ci znaleźć w inny sposób. To dlatego, że SEMRush nie generuje propozycji słów kluczowych. Zamiast tego pokazuje słowa kluczowe, na które rankinguje Twoja konkurencja. Przyjrzyjmy się, jak właściciele witryn e-commerce mogą używać tego narzędzia do znajdowania słów kluczowych skoncentrowanych na e-commerce. Najpierw wprowadź konkurenta w polu wyszukiwania SEMRushs: Następnie wybierz badania organiczne z paska bocznego: To pokaże Ci wszystkie słowa kluczowe, na które przygotowuje się Twój konkurent: Czy możesz powiedzieć "złota kopalnia" Jeśli chcesz wycisnąć każde słowo kluczowe z SEMRush, naciśnij przycisk konkurencji na pasku bocznym: SEMRush pokaże strony podobne do tego, które właśnie wprowadziłeś. Powtórz ten proces z konkurentami, których właśnie znalazłeś. Powinno to zapewnić Ci wystarczającą liczbę słów kluczowych, które pozwolą Ci dotrzeć do 2025 roku. Planer słów kluczowych Google Ostatni, ale nie mniej ważny, mamy dobry Planer słów kluczowych Google. Mimo że GKP jest niezbędny do badania słów kluczowych, nie jest zbyt dobry w generowaniu unikalnych propozycji słów kluczowych. Na przykład, jeśli wpiszesz słowo kluczowe potencjalnej kategorii, takie jak ekologiczna karma dla psów do GKP, wypisze super-ścisłe wariacje tego terminu: To znaczy, że jeśli wykonujesz jakieś kopanie, możesz znaleźć kilka klejnotów, które nie są prostymi odmianami. słowa kluczowego, które w nim umieścisz. Przed kliknięciem karty Pomysły na słowa kluczowe spójrz na słowa kluczowe wymienione w sekcji Propozycje grup reklam. Ta karta może zawierać unikatowe słowa kluczowe, które mogą nie być widoczne na karcie pomysłów na słowa kluczowe. Ponieważ Planer słów kluczowych Google nie generuje wielu unikalnych słów kluczowych, zalecamy używanie GKP głównie do sprawdzania liczby wyszukiwań i zamiaru komercyjnego. Co prowadzi nas do naszego następnego kroku8230 Jak wybrać słowa kluczowe dla produktów e-commerce i stron kategorii Teraz, gdy masz listę potencjalnych słów kluczowych, prawdopodobnie zastanawiasz się: Skąd mam wiedzieć, które słowa kluczowe wybrać Odpowiedź Użyj tej 4-etapowej listy kontrolnej określić najlepsze słowa kluczowe dla kampanii SEO e-commerce. 1: Wolumen wyszukiwania Jest to (zdecydowanie) najważniejszy wskaźnik podczas oceny wyszukiwanego hasła. Jeśli nikt nie wyszukuje tego słowa kluczowego, nie ma znaczenia, jak dobrze on konwertuje lub jak konkurencyjna jest pierwsza strona Google. Powiedział, że nie ma sposobu, aby podać konkretne zalecenia dotyczące liczby wyszukiwań. W niektórych branżach 100 wyszukiwań miesięcznie jest DUŻO. W innych 10 000 miesięcznych wyszukiwań jest niczym. Gdy będziesz spędzać czas na liczbie wyszukiwań słów kluczowych na swojej liście, zaczniesz rozumieć, co stanowi wyszukiwane hasło o dużej i małej objętości w Twojej branży. Aby znaleźć objętość wyszukiwania dla danego słowa kluczowego, wystarczy umieścić go w GKP. Znajdziesz liczbę wyszukiwań w Śr. kolumna miesięcznych wyszukiwań. Niektóre słowa kluczowe mają OGROMNE sezonowe odmiany. Oczywiście w grudniu będziesz częściej wyszukiwać brzydkie świąteczne swetry niż w czerwcu. Ale są też inne, nie sezonowe, które mają szczyty i doliny przez cały rok. Na przykład słowa kluczowe ekologicznej karmy dla psów dostają 2,5 razy więcej wyszukiwań w październiku niż w listopadzie. Dlaczego kto wie. Ale ważne jest, aby pamiętać, jak wybrać słowa kluczowe dla swojej witryny e-commerce, ponieważ te wahania mogą bezpośrednio wpłynąć na wynik finansowy. Aby szybko sprawdzić, jak zmienia się liczba wyszukiwań w ciągu roku, najedź myszą na ikonę małego wykresu obok słowa kluczowego wymienionego w GKP. Wyświetli się wykres z informacjami o woluminie wyszukiwania z miesiąca na miesiąc. 2: Dopasowanie słowa kluczowego do produktu Jest to duży rozmiar. Powiedzmy, że znajdujesz słowo kluczowe, które dostaje mnóstwo wyszukiwań. To musi być zwycięzca, prawda, ponieważ słowo kluczowe może nie pasować do tego, co sprzedaje Twoja strona. Jeśli wybrane przez Ciebie słowo kluczowe jest nawet trochę rozciągliwe w porównaniu do tego, co masz na sprzedaż w swojej witrynie e-commerce, trudno będzie Ci kogoś przekonwertować. Zanim przejdziesz do następnych dwóch etapów tego procesu, sprawdź, czy słowo kluczowe pasuje jak rękawiczka z tym, co sprzedajesz. Na przykład powiedzmy, że Twoja witryna e-commerce sprzedaje japońskie torebki zielonej herbaty. A ty natrafisz na słowo kluczowe, takie jak zielona herbata w proszku matcha. Nawet jeśli nie sprzedajesz zielonej herbaty w proszku (tylko torebki z herbatą), możesz utworzyć stronę kategorii wokół tego, a następnie przekonwertować tych użytkowników na to, co faktycznie sprzedaje twoja strona. Jest to całkowicie możliwe. Ale to trudne. Właśnie dlatego zalecam, aby nie rozciągać się na inne kategorie produktów, dopóki nie wyczerpią się słowa kluczowe wyszukiwane przez docelowych klientów. Mimo że słowo kluczowe może uzyskać mniej wyszukiwań, zalecamy wybranie słowa kluczowego o wiele bardziej skierowanego do Twojej firmy, np. Zielonej herbaty online. Teraz masz listę słów kluczowych, które uzyskać przyzwoitą ilość wyszukiwań 8212 i dobrze pasują do produktów witryny e-commerce 8212 ich czas, aby sprawdzić, czy te wyszukiwarki mogą wygładzić swoją kartę kredytową i kupić to, co sprzedajesz. 3: komercyjny ranking 1 dla słów kluczowych o dużej głośności Awesome. Ranking 1 w przypadku słowa kluczowego o dużej głośności, w którym tylko osoby szukające opon szukają mniejszej jakości. Zanim zdecydujesz się na słowo kluczowe, poświęć chwilę, by przekonać się, czy osoby używające tego słowa kluczowego to balety, które kupują8230, czy też zrywają podglądane strony. Na szczęście jest to bardzo łatwe do zrobienia za pomocą Planera słów kluczowych Google. Najpierw sprawdź słowa kluczowe Ocena konkurencji. Konkurencja odzwierciedla liczbę osób licytujących to słowo kluczowe w Google Adwords. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli wiele osób licytuje słowo kluczowe, to trzeba zarabiać. To dlatego, jeśli chodzi o SEO dla e-commerce, zalecam trzymać się słów kluczowych o średniej i wysokiej konkurencji. Jak widać, dane o konkurencji są dobrym sposobem sprawdzenia, czy osoby, które wyszukują dane słowo kluczowe, dokonają konwersji. Najważniejsze dane to: Sugerowana stawka. Sugerowana stawka jest wskaźnikiem tego, co ludzie wydają na jednorazowe kliknięcie w Google Adwords. Zmieniając wartość komercyjną, im wyższa sugerowana stawka, tym lepiej. Oczywiście słowa kluczowe z kosztownymi sugerowanymi stawkami są również bardziej konkurencyjne i mają rangę w wyszukiwarce Google. Ale dobrze ukryj to w następnej sekcji. Na razie sprawdź Sugerowaną stawkę dla słów kluczowych na twojej liście. Zwróć uwagę, że niektóre słowa i wyrażenia sugerujące, że jestem gotowy do zakupu, mają wpływ na szacunkową stawkę. Jak widać powyżej, słowo kluczowe zielona herbata japońska ma sugerowaną stawkę 1,19. To dlatego, że wiele osób szukających tego słowa kluczowego prawdopodobnie nie jest gotowych do zakupu. Być może patrzą na definicję. Lub mogą być ciekawi korzyści zdrowotnych zielonej herbaty. Z drugiej strony podobne słowo kluczowe, np. Kup zieloną herbatę online, ma sugerowaną stawkę, która jest 3 razy wyższa. Z drugiej strony to słowo kluczowe uzyskuje znacznie mniej wyszukiwań. To dlatego ważne jest, aby wziąć pod uwagę wszystkie cztery czynniki przy ocenie słów kluczowych dla SEO e-commerce. 4: Konkurencja Wreszcie, czas, aby zobaczyć, jak trudno jest złamać Googles pierwszej stronie. SEMRushs - trudność słów kluczowych Ta metryka daje wyobrażenie o tym, jak konkurencyjne jest dane słowo kluczowe. Możesz znaleźć trudność słów kluczowych w SEMRush, wpisując słowo kluczowe w polu wyszukiwania 8230 na poziomie trudności słowa kluczowego na pasku bocznym, a następnie patrząc na kolumnę Trudności. Im wyższa liczba, tym bardziej konkurencyjne jest słowo kluczowe w rankingu w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Kierowanie na słowa kluczowe i optymalizacja strony Oto, gdzie oceniasz pierwszą stronę Google, aby sprawdzić, czy strony w pierwszej 10 są zoptymalizowane wokół tego słowa kluczowego. Jeśli strony są tylko częściowo powiązane z tym słowem kluczowym, możesz je przewyższyć czasem dzięki bardzo precyzyjnie ukierunkowanemu serwisowi (Ill pokazuje dokładnie, jak zoptymalizować stronę wkrótce). Jeśli szukasz bambusowej deski do krojenia z uchwytem, ​​zauważysz, że większość pierwszej strony nie jest zoptymalizowana pod kątem tego konkretnego wyszukiwania: Większość osób szukających w Google prawdopodobnie zastanawia się: Gdzie da uchwyt na. Więc jeśli zoptymalizujesz jedną ze stron kategorii e-commerce wokół słowa kluczowego bambusowa deska do krojenia z uchwytem, ​​będziesz miał dobry strzał w przeskakiwaniu konkurencji. Dokładne kierowanie na słowa kluczowe nie jest tak ważne jak kiedyś (dzięki Google Hummingbird). Jeśli jednak zoptymalizujesz stronę pod kątem określonego słowa kluczowego, nadal zapewnia przewagę nad stronami, które nie są zoptymalizowane. Teraz masz listę słów kluczowych, które są wyszukiwane, mają małą konkurencję, ORAZ mogą zamienić się w kupujących, czas skonfigurować i zoptymalizować architekturę witryn e-commerce. Architektura strony Architektura witryny 8212 lub sposób w jaki zorganizowane i rozmieszczone są strony w witrynie 8212 jest ważnym aspektem SEO dla każdej witryny. Ale jest to podwójnie ważne dla witryn e-commerce. To dlatego, że przeciętna witryna e-commerce ma zwykle znacznie więcej stron niż przeciętny blog lub lokalna witryna sklepu z pizzą. Na przykład BestBuy ma ponad 6 milionów stron: przy tak dużej liczbie stron kluczowe znaczenie ma to, że architektura witryny ułatwia użytkownikom i wyszukiwarkom znalezienie najważniejszych stron w Twojej witrynie. Zgodnie z dwoma złotymi regułami architektury witryn e-commerce: Złota Zasada 1: Zachowaj proste i skalowalne Złote Zasady 2: Zachowaj każdą stronę 3 (lub mniej) kliknięć ze swojej strony głównej. Mam więcej szczegółów na temat tych dwóch reguł w ciągu minuty. Ale najpierw przyjrzyjmy się przykładowi, w jaki sposób niewłaściwa architektura witryny może zaszkodzić twoim działaniom SEO8230 Przykład, jak NIE konfigurować witryn e-commerce Architektura Oto przykład architektury witryny, która łamie dwie złote reguły: co jest nie tak z tym zdjęciem , nie jest to proste. Trudno zrozumieć logikę tego, co się dzieje. Po drugie, nie jest skalowalny. Za każdym razem, gdy chcesz dodać nową kategorię, musisz utworzyć nową warstwę i zreorganizować istniejące kategorie i podkategorie. Ale najważniejsze dla SEO, jego sposób jest zbyt głęboki. W przypadku większości witryn e-commerce większość urzędu linków do witryn (PageRank) będzie znajdować się na stronie głównej. A kiedy masz głęboką architekturę strony, autorytet jest rozcieńczany w momencie dotarcia do stron z produktami i kategoriami. W tym przykładzie wykonanie pierwszej strony produktu zajmuje sześć kliknięć. Jak wspomniałem wcześniej, chcesz, aby wszystkie produkty znajdowały się w odległości trzech kliknięć od Twojej strony głównej. Jeśli Twoja witryna ma już mniej niż idealną konfigurację, nie zaczynaj przenosić stron, dopóki nie skonsultujesz się z profesjonalistą SEO. Mogą pomóc Ci upewnić się, że stare strony przekierowują na nowe strony. Po zrobieniu tego, możesz wprowadzić ogromne zmiany w architekturze witryn e-commerce bez utraty znacznego ruchu w wyszukiwarkach. Przykład SEO i przyjaznej dla użytkownika architektury witryn e-commerce Teraz, gdy zobaczyłeś przykład, jak nie robić rzeczy, czas przyjrzeć się przykładowi dobrze zoptymalizowanej architektury witryny e-commerce. Jak widać, autorytety koncentrują się na stronach tych produktów i kategorii (które zazwyczaj są najważniejszymi stronami dla większości witryn e-commerce). Ten skoncentrowany autorytet pomaga pozycjonować te strony w Google. Zwiększa również indeksację. Oto przykład tego, jak to może wyglądać dla witryny e-commerce, która sprzedaje buty: nie tylko jest to dobre dla SEO, ale także dla użytkowników. Prosta, płaska architektura ułatwia przeglądarkom znalezienie potrzebnych produktów. Przyjrzyjmy się prawdziwemu przykładowi witryny e-commerce z tą zoptymalizowaną architekturą: PetSmart. LIke w powyższym przykładzie żaden produkt nie jest oddalony o więcej niż trzy kliknięcia od strony głównej. Na przykład powiedzmy, że chcesz zdobyć nową miskę dla psa Fluffy. Udasz się na stronę główną i kliknij Dog. Następnie miski i karmniki. I masz listę produktów w tej podkategorii: Po prostu znalazłeś to, czego chcesz (a Google może łatwo znaleźć i zindeksować wszystkie strony produktów PetSmart8217s). SEO na stronie Teraz, gdy masz skonfigurowaną architekturę witryny, czas na zoptymalizowanie stron kategorii i produktów. W przypadku większości witryn e-commerce te dwa typy stron generują udział lwów w ruchu i sprzedaży. Ma to sens, jeśli się nad tym zastanowisz: ktoś, kto szuka czerwonych butów do biegania Nike w rozmiarze 10, jest o wiele bardziej skłonny do zakupu niż ktoś, kto szuka butów online. Bez dalszych ceregieli pozwala zobaczyć przykład idealnie zoptymalizowanej strony e-commerce. TITLE TAG: Dodaj modyfikatory, takie jak Buy, Cheap i Deals, aby uzyskać więcej ruchu Long Tail Oczywiście chcesz użyć podstawowego słowa kluczowego w tagu tytułu stron. Ale nie zatrzymuj się tam. Dodanie modyfikatorów do tagu tytułu może pomóc Ci w wyświetlaniu dłuższych wyszukiwań. Na przykład powiedzmy, że docelowym słowem kluczowym dla Twojej strony kategorii są: słuchawki redukujące hałas. Zamiast prostego oznaczania tagiem tytułowym prostych słuchawek z redukcją szumów w słuchawkach R Us, możesz dodać słowo lub dwa, których ludzie będą używać podczas wyszukiwania słuchawek z redukcją szumów Oto kilka typowych terminów używanych przez użytkowników podczas wyszukiwania produktów w Google: Twój tytuł tag może być: TAG TAGU: Użyj słów kluczowych, takich jak X Wył. i Najniższa cena, aby zwiększyć CTR Google prawdopodobnie używa organicznego współczynnika klikalności jako sygnału rankingowego. A nawet gdyby nie, optymalizacja tagu tytułowego w celu maksymalizacji CTR byłaby sensowna. To dlatego, że: wyższy CTR więcej kliknięćwięcej sprzedaży. Na szczęście istnieje garść słów i wyrażeń, które magnetycznie przesuwają kursor wyszukiwarki na twoją stronę. Nazywam je "Kliknij słowa magnesu". Oto niektóre z najlepszych słów zatrzaskowych na stronach e-commerce produktów i kategorii: X wyłączone (25 wyłączone) Gwarancja Najniższa cena Bezpłatna dostawa Overnight Shipping Sale Oto przykład tych słów w akcji: i gdy umieścisz je w tagach tytułu (i tagi opisu), znajdziesz więcej kliknięć (co może oznaczać więcej klientów). OPIS TAG: Uwzględnij frazę jak wielki wybór, BEZPŁATNĄ wysyłkę i wszystkie nasze produkty są w sprzedaży, aby zmaksymalizować strony CTR Twój tag opisu stron był ważnym elementem SEO strony. Chociaż tak nie jest, Twój znacznik jest nadal ważny dla maksymalizacji CTR (co ma bezpośredni wpływ na rankingi). Znacznik tytułowy Kliknij słowa kluczowe, które wymieniono powyżej, również działają dla znaczników opisu. Jedyna różnica polega na tym, że dzięki znacznikowi opisu masz więcej miejsca na dłuższe frazy. Oto kilka przykładów zwrotów, które możesz uwzględnić, by uzyskać więcej kliknięć: dziś uzyskaj najlepsze ceny. Zapisz X na. Wszyscy jesteśmy teraz w sprzedaży. Uzyskaj DARMOWĄ wysyłkę na wszystkich dzisiaj. Kliknij tutaj, aby zobaczyć wszystkie nasze oferty na wyłączność. Duży wybór w gwarantowanej najniższej cenie. Oto przykład, w jaki sposób może wyglądać tag zoptymalizowany pod kątem kliknięć: TREŚCI STRONY PRODUKTU I KATEGORII: Dodaj 1000 słów i użyj słowa kluczowego 3-5x. Optymalizacja stron produktów i kategorii jest jedną z najtrudniejszych części marketingu e-commerce. Tak, potrzebujesz wysokiej jakości treści. Ale w przeciwieństwie do posta na blogu, musisz mieć również na uwadze konwersje. Oto trzy najważniejsze na stronie taktyki SEO, które polecam na stronach e-commerce: 1. Napisz 1000 opisów słów (i tak, te ustalenia odnoszą się do witryn e-commerce). Faktem jest, że Google chce zrozumieć, o co chodzi w Twojej stronie. Im więcej treści zapewnisz, tym lepiej Google może wykonać swoją pracę. Ponadto podczas publikowania długich treści klienci mogą lepiej zrozumieć, co chcą kupić. Może być niemożliwe, abyś napisał 1000 słów dla KAŻDY strony w swojej witrynie. W takim przypadku zalecam pisanie długich, szczegółowych opisów dla produktów i kategorii kategorii 50-100 o najwyższym priorytecie. Na przykład ta strona produktu Amazon dla miksera Kitchenart zawiera 2,109 słów 8230 i nie uwzględnia nawet opinii u dołu strony (co dodaje kolejne 500 słów). 2. Posypuj słowa kluczowe (3-5x) Po napisaniu dogłębnego opisu, czas, aby upewnić się, że uwzględniłeś docelowe słowo kluczowe 3-5 razy. Nie ma to nic wspólnego z gęstością słów kluczowych lub upychaniem słów kluczowych. Po prostu upewniając się, że słowo kluczowe jest wymienione na Twojej stronie, dzięki czemu Google może zrozumieć, o czym jest Twoja strona. Na przykład, jeśli Twoje docelowe słowo kluczowe zawierało 6 kwardów, musisz upewnić się, że w opisie produktu znajduje się co najmniej 3 razy taka sama fraza: Google kładzie większy nacisk na słowa kluczowe pojawiające się u góry strony. Dlatego upewnij się, że jedno z miejsc docelowych słów kluczowych znajduje się u góry strony (na przykład w pierwszych 100 słowach opisu produktu lub kategorii). 3. Słowa kluczowe LSI Słowa kluczowe Latent Semantic Indexing (LSI) to słowa i wyrażenia ściśle związane z głównym słowem kluczowym. Na przykład, powiedzmy, że optymalizujesz stronę kategorii e-commerce wokół słów kluczowych slow cookers. Terminy ściśle związane z tym słowem kluczowym obejmują: Crock-Pot 6 kwart, 4 kwarty itp. Timery Szybkowar Ręczne przepisy Gulasz Zupa Programowalna Stal nierdzewna Zobacz, jak to działa Oto, jak znaleźć (i używać) słów kluczowych LSI specjalnie do SEO e-commerce. KROK 1: Test Amazon Eyeball Najpierw udaj się do Amazon i wyszukaj docelowe słowo kluczowe. Następnie spójrz na terminy, które pojawiają się wiele razy na stronie kategorii 8230 lub stronie produktu dla tego słowa kluczowego. Jeśli masz konkurenta, który przewyższa cię o słowo kluczowe, użyj tego samego procesu w swojej witrynie. KROK 2: Planer słów kluczowych Google Następnie wprowadź docelowe słowo kluczowe w narzędziu do planowania słów kluczowych Google. Następnie zapoznaj się ze słowami kluczowymi, które Google sugeruje Ci w przypadku grup reklam 8230 i słów kluczowych. KROK 3: Posypuj te treści W końcu dodaj słowa kluczowe LSI, które mają sens w opisie produktu lub kategorii. URLS: używaj krótkich, bogatych w słowa kluczowe adresów URL Nasza analiza 1 miliona wyników wyszukiwania Google wykazała wyraźną korelację między długością adresu URL a rankingiem. W szczególności okazało się, że krótkie adresy URL mają wyższą pozycję na pierwszej stronie niż długie adresy URL. Ponieważ prowadzisz witrynę e-commerce, Twoje adresy URL będą nieco dłuższe niż inne witryny ze względu na to, że prawdopodobnie Twój adres URL zawiera kategorię i podkategorie. Na przykład: examplecategorysubcategoryproduct. html Nie oznacza to jednak, że adresy URL mają rozciągać się do 50 znaków. To dlatego, że długie adresy URL mylą Google'a i osłabiają wpływ słów kluczowych w adresie URL. Oto przykład niepotrzebnie długiego adresu URL strony produktu e-commerce: (Adres URL jest nie tylko długi na milę, ale zawiera również niepoprawne hasła SEO i userID, productID.300190600). Mówiąc o korzystaniu z terminów przyjaznych SEO w adresie URL, chcesz również, aby Twoje adresy URL były bogate w słowa kluczowe. W przypadku stron kategorii należy podać 1-2 słowa opis tej kategorii: należy wykonać ten sam proces dla podkategorii. Tylko tym razem podkategoria pojawi się po kategorii w adresie URL: Następnie na stronach produktów umieść tylko docelowe słowo kluczowe dla tego produktu, oddzielone myślnikami (-). Niektóre witryny e-commerce usuwają kategorie i podkategorie ze swoich adresów URL. Na przykład, zamiast przykładowej kuchniaplikacjipojemnych6-kwarta-crockpot, twój adres URL będzie po prostu następujący: example6-quart-crockpot. Dzięki temu adresy URL są krótsze, a słowa bardziej złożone. Niekoniecznie polecam to, ale jeśli to, jak masz ustawione rzeczy, to na pewno nie zaszkodzi ranking stron produktu. Linki wewnętrzne: Liberally Link to High-Priority Pages Jedną z fajnych rzeczy o SEO SEO jest to, że wewnętrzne linkowanie odbywa się niemal automatycznie. To dlatego, że nawigacja po twoich stronach tworzy wiele naturalnych linków wewnętrznych: To znaczy, strategiczne linki wewnętrzne to najlepsza praktyka SEO dla e-commerce. Więc powinieneś poświęcić temu trochę czasu. W szczególności chcesz wewnętrznie połączyć FIT od autorytatywnych stron DO stron o wysokim priorytecie dla produktów i kategorii. Na przykład, powiedzmy, że masz wpis na blogu, który wygenerował wiele linków wstecznych. Masz też stronę z produktami, która zajmuje 5 pozycję w Google w przypadku terminów o dużej konwersji (takich jak notebooki moleskin). Chcesz dodać link tekstu zakotwiczonego dla słów kluczowych z tego posta na stronę produktu. Spłucz i powtórz dla wszystkich stron o najwyższym priorytecie. Wdrożenie schematu oceny produktu w celu uzyskania bogatych fragmentów wyświetlanych w Google Jeśli chcesz mieć łatwy sposób wyróżnienia się na pierwszej stronie Googles, nie szukaj więcej niż dodawanie fragmentów rozszerzonych do wyników wyszukiwania. Natomiast w przypadku witryn e-commerce możesz skorzystać z jednego z najbardziej przyciągających uwagę opisów rozszerzonych: recenzji. Oto przykład: Jak uzyskać te niesamowite fragmenty Zaimplementowanie znaczników schematu na stronach produktów e-commerce. Znaczniki schematu to po prostu specjalny kod dodawany do niektórych stron w witrynie. Ten kod zapewnia wyszukiwarkom (takim jak Google i Bing) lepsze zrozumienie zawartości Twoich stron. Oto typy znaczników właściwych dla recenzji. Chociaż nie ma gwarancji, że Google wyświetli fragmenty rozszerzone tylko dlatego, że ich poprosisz, dodanie odpowiedniego znacznika Schema zwiększy Twoje szanse. Możesz ręcznie ustawić znaczniki schematu, ale nie jest to łatwe. Właśnie dlatego zalecam używanie doskonałych pomocników do oznaczania danych strukturalnych Google8217. Oto jak korzystać z tego pomocnego narzędzia, dzięki czemu możesz szybko zaimplementować znaczniki Schema. Najpierw przejdź do narzędzia i wybierz produkty z listy opcji. Następnie znajdź stronę produktu w swojej witrynie zawierającą recenzje i oceny. Może to być pojedynczy recenzent lub, tak jak w przypadku większości witryn e-commerce, recenzje użytkowników. Wklej adres URL tej strony produktu w polu adresu URL i kliknij Rozpocznij oznaczanie. Następnie zaznacz sekcję strony, którą chcesz oznaczyć. W tym przypadku zamierzano skupić się na recenzjach i ocenach produktów. Jeśli Twój produkt został sprawdzony przez jedną osobę, wybierz Sprawdź. Następnie podświetl nazwisko osoby, która dokonała przeglądu produktu, datę recenzji itp. Jeśli klienci Twojej witryny ocenili produkt, podświetl jego numer lub gwiazdkę i wybierz Agreguj ocenę. Upewnij się, że podałeś jak najwięcej informacji. Na przykład nie zapomnij podświetlić liczby recenzji i wybierz znacznik count. Po zakończeniu wybierz Utwórz HTML. Możesz skopiować i wkleić ten nowy kod HTML na swoją stronę lub po prostu dodać nowy znacznik schematu do istniejącego kodu HTML. Użyj Google Search Console, aby dokładnie sprawdzić, czy Twój schemat jest zaimplementowany bezpośrednio. Przejdź do Wyglądu wyszukiwania. Następnie wybierz dane strukturalne. Następnie zobaczysz znaczniki schematu znalezione przez Google w Twojej witrynie8230 i jeśli masz jakiekolwiek błędy. Techniczne SEO SEO to jedna z tych rzeczy, która jest ważna dla WSZYSTKICH witryn8230, ale podwójnie dla witryn e-commerce. To dlatego, że witryny e-commerce zwykle mają wiele stron do zarządzania. Nawet niewielka witryna e-commerce może mieć 5000 stron. Wszystkie te strony zwiększają szanse na techniczne problemy z SEO. Co więcej, ale większość stron produktów e-commerce nie zawiera wielu linków wstecznych. Oznacza to, że techniczne SEO często jest najlepszym kandydatem na pierwszej stronie Googles. Na przykład, jeśli ty i twój konkurent macie szyję i szyję, techniczny problem z SEO może być różnicą między piątym miejscem a upragnionym 1 rankingiem. Właśnie dlatego regularne audyty techniczne witryn SEO są uważane za najlepszą praktykę SEO dla e-commerce. Jak przeprowadzić techniczny audyt SEO w witrynie e-commerce W tym przykładzie zamierzano użyć Raven Tools. Moim zdaniem ma najbardziej dokładny i łatwy do zrozumienia system kontroli witryny. Oprócz Raven Tools, oto inne narzędzia SEO, których możesz użyć do audytowania witryn e-commerce: Aby użyć Ravena do audytu witryny SEO w branży e-commerce, wybierz Auditor witryny z paska po lewej stronie: Następnie Raven przeanalizuje Twoją witrynę pod kątem potencjalnych błędów. Następnie zeskanuj raport w poszukiwaniu problemów, które pojawiają się. Podobnie jak problemy z tytułem i tagi opisu treści: zduplikowana i cienka treść: i zepsute linki: Teraz, gdy już wiesz, jak rozpoznać typowe błędy SEO w witrynach e-commerce, czas, aby pokazać, jak je rozwiązać. JAK USTALIĆ WSPÓLNE TECHNICZNE ZAGADNIENIA SEO ZE STRONY ECOMMERCE Problem: Zbyt wiele stron Posiadanie tysięcy stron na swojej stronie może być technicznym koszmarem SEO. To sprawia, że ​​pisanie unikatowych treści dla każdej strony jest monumentalnym zadaniem. Ponadto im więcej stron posiadasz, tym bardziej prawdopodobne jest, że będziesz zmagać się z problemami z duplikatami treści. Dlaczego tak się dzieje Niektóre witryny e-commerce mają po prostu wiele produktów na sprzedaż. Ponieważ każdy z tych produktów wymaga własnej strony, strona gromadzi wiele stron. Ponadto, czasami każda niewielka zmiana w tym samym produkcie (na przykład 15 różnych rozmiarów butów) ma swój własny, niepowtarzalny adres URL, który może zwiększyć liczbę stron w witrynie e-commerce. Jak to naprawić Najpierw określ, które strony mogą zostać usunięte lub wpływające na wynik końcowy. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​80 sprzedaży witryn e-commerce pochodzi z 20 swoich produktów (stara zasada 8020 w pracy). A 60 z ich produktów nie wygenerowało ŻADNEJ sprzedaży w ciągu ostatniego roku. Zamiast pracować nad ulepszaniem tych stron, często lepiej jest po prostu je usuwać, nindeksować je lub łączyć w jedną stronę. Możesz użyć CMS e-commerce (np. Shopify), aby sprawdzić, które produkty nie generowały dla Ciebie żadnych przychodów. Jeśli nie, umieść je na liście może usunąć. If a page isnt bringing visitors to your site or putting cash in your pocket, you should ask yourself: whats the point of this page. All its doing is making your technical SEO efforts more difficult. In some cases these deadweight pages will make up 5-10 of your site. For others, it can be as many as 50. Once youve removed excess pages that might be causing problems, its time to fix and improve the pages that are left. Problem: Duplicate Content Duplicate content is one of the most common ecommerce SEO issues on the planet. And its one that can sink your site in Googles search results (thanks to Google Panda ). Fortunately, with a commitment to unique content on every page of your ecommerce site (and using advanced SEO techniques like canonical tags), you can make duplicate content issues a thing of the past. Why It Happens There are a lot of reasons that duplicate content crop up on ecommerce sites. Here are the three most common reasons. First, the site creates unique URLs for every version of the product or category. For example, if you have a category menu like this 8230it may create a unique URL for every selection the person makes. If those URLs gets indexed by Google, its going to create A LOT of duplicate content. This can also happen if slight variations of the same product (for example, a unique URL for every shoe size or color) create unique product page URLs. Second, we have boilerplate content. This is where you have a snippet of text that appears on multiple pages. Heres an example: Of course, its perfectly fine to have a short line or two on every page (for example, At Brians Organic Supplements, we use the best ingredients at the best price.). But if your boilerplate content gets to be 100 words 8212 and appears on multiple pages 8212 it can be seen as duplicate content in the eyes of Google. Finally, we have copied descriptions. This happens anytime you have the same (or very similar) content on multiple product or category pages. For example, heres an example of duplicate content on two different ecommerce product pages8230 As you can see, the content on these two pages are almost identical. Not good. How to Fix it Your first option is to noindex pages that don8217t bring in search engine traffic but are causing duplicate content issues. For example, if your category filters generate unique URLs, you can noindex those URLs. Problem solved. This is a dead-simple way to nip a lot of duplicate content issues in the bud. Once youve noindexed all of the URLs that make sense for your site, its time to tap into the canonical tag (relcanonical). A canonical tag simply tells search engines that certain pages are exact copies or slight variations of the same page. When a search engine sees a canonical tag on a page, they know that they shouldnt treat it as a unique page. (Not only does canonicalization solve duplicate content issues, but it helps makes your backlinks more valuable. Thats because the links that point to several different URLs reroute to a single URL, making those links more powerful). Implementing canonical tags can be tricky. Thats why I recommend that you hire an SEO pro with technical SEO expertise to help. But if you prefer to set up canonicals yourself, this guide by Google will help. Finally, its time to write 100 unique content for all of the pages that havent been noindexed or set up with canonical URLs. Yes, this is hard work (especially for an ecommerce site with thousands of pages). But its an absolute must if you want to compete against the ecommerce giants (like Amazon) that tend to dominate Googles first page. To make the process easier, I recommend creating templates for product and category page descriptions (Ill have an example template for you in the next section). Problem: Thin Content Thin content is another common technical SEO issue that crops up on ecommerce sites. Even after youve solved your duplicate content issues, you may have pages on your site that have very thin content. And make no mistake: thin content can derail entire ecommerce SEO campaigns. In fact, Ebay lost upwards of 33 of its organic traffic due to a thin content-related Panda penalty. But lets not focus on the negative. Our data from analyzing 1 million Google search results found that longer content tended to rank above thin content . So I recommend that you see publishing in-depth, unique content as a competitive advantage. Why It Happens One of the main reasons that ecommerce sites suffer from thin content is that its challenging to write lots of unique content about similar products. After all, once youve written a description about one running shoe what can you write about 25 others While this is a legit concern, it shouldnt stop you from writing at least 500 words (and preferably 1000 words) for all of your important category and product pages. How To Fix It First, you want to identify pages on your site that have thin content. Everyone has a different definition of thin content. In my mind, thin content refers to short snippets of content that doesnt bring any unique value to the table. You can go through each page on your site one-by-one or use a tool like Raven Tools to find pages that are a bit on the thin side (Raven considers pages with fewer than 250 words as having a low word count): Once youve identified thin content pages its time to bulk them up with high-quality, unique content. Templates make this process go significantly faster. Heres an example template for a product page description: The more truly unique your content is, the better. That means actually using the products you sell. Write your impressions. Take your own product images. This will make your product descriptions stand out to users and search engines. Problem: Site Speed Site speed is one of the few signals that Google has publicly stated they use as part of their algorithm. But site speed isnt just important for ecommerce SEO: it also directly impacts your bottom line. Research by Radware found that slow load times can increase shopping cart abandonment by 29.8 . Why It Happens Here are the three most common reasons that ecommerce site pages load slowly: Bloated Ecommerce Platforms: Certain ecommerce platforms are inherently slow due to bloated code. And unlike a blogging CMS likeWordPress. you cant just install a plugin and watch your speed improve. (By the way, you can check out this study to see how the loading speed of different ecommerce platforms compare). Large Image File Sizes: High-res product images are awesome for your customers, but can make your page load like molasses. Slow Hosting and Servers: When it comes to web hosting, you get what you pay for. A slow hosting plan can put the brakes on your sites max speed. Fortunately, all three of these site speed issues can be solved somewhat easily. How to Fix It Upgrade Your Hosting: I cant recommend specific hosting providers because your decision depends on your preferences and needs (for example, the level of support, pricing, security, etc.). But what I can say is that you should spend at least 50month on your host. If you spend less, your loading speed is likely to suffer. Invest In a CDN: A CDN is one of the fastest (and cheapest) ways to significantly crank up your sites loading speed. Bonus: a CDN also makes your site more secure from attacks and hacks. Optimize Image File Size with Compression: This is a biggie for ecommerce product pages. Make sure to export images so theyre optimized for the web. Content Marketing for Ecommerce Sites Like any site, ecommerce sites can significantly boost their traffic and sales by tapping into content marketing. For example, the popular cookware ecommerce site Williams-Sonoma has an outstanding blog that features recipes, cooking tips, interviews with chefs, and more. With a regular output of top-notch content, its no wonder that their blogs homepage has a Page Authority of 66. How can you do the same thing for your ecommerce site Heres a step-by-step guide to creating awesome content for your ecommerce sites blog. STEP 1: Find Where Your Target Customers Hang Out Online Hanging out with your customers gives you incredible insight into the thoughts, dreams, fears and desires of your target audience. Because this isnt always possible in the real world, I recommend finding out where they tend to spend time online. For example, if your target audience are made up of coffee snobs, youd want to check out places like Reddits coffee community 8230and even old school forums about coffee. STEP 2: Learn What Words and Phrases They Use On The Web Now that youve found your target audience, its time to stalk them. Dont worry, this isnt as creepy as it sounds You want to keep an eye out for words and phrases that they use to describe their problems and issues: These phrases represent keywords that your audience use on Google when theyre NOT shopping for products. These make great keywords for you to create blog content around. For more on finding and choosing the right keywords, check out this guide . STEP 3: Create An Outstanding Piece of Content Around That Keyword Next, its time to create a piece of content thats the bar-none absolute best on the planet. The easiest way to do that The Skyscraper Technique. This video will walk you through the entire step-by-step process: And when youve finished step 3, start back at the top and go through the process again. When you consistency publish content using this formula, you can find yourself with a significant amount of traffic, leads, backlinks and customers. Link Building for Ecommerce Websites When you publish amazing content on your ecommerce sites blog you have the worlds link building strategies at your disposal. Yes, building links to your content can give your product and category pages a boost in Googles search results. But those links arent nearly as powerful as links that point directly to your product and category pages. But you might be wondering: Why would anyone link to a product page. Thats the same question that Backlinko reader Chris Laursen wondered. He had a ecommerce client that was struggling with link building. Then Chris decided to try The Moving Man Method. After implementing this strategy, the number of links pointing to his clients website rose dramatically: Sure, it was great that Chris built so many backlinks But the TYPES of links that he was able to develop contextual links from highly-relevant sites in the consumer electronics industry is the real story here. He got links from A DA68 consumer electronics product site: A popular Danish Mac news site: And an editorial link from an online electronics magazine: Even better, several of these links point directly to product and category pages, like this one from the trusted and authoritative (DA66) MacNews: Heres the exact step-by-step process that Chris used. STEP 1: Find Outdated, Moved or Expired Resources This is important: Unless you have something that adds value to another persons site, you might as well give up on link building right now. Because the only way youre going to convince someone to link to you is by making their site better. Thats where step 1 comes in Step 1 is finding resources that are out-of-date, expired or not working. Here are a few examples from the real world to show you what I mean A Real Life Example Because Chris was working with an ecommerce site, he zeroed in on companies that had recently gone out of business. But no matter what you sell, there are businesses in your industry that have gone underand have THOUSANDS of links pointing to their old site. In many cases, the domain name actually expires. When that happens the entire site gets replaced with parked pages, like this: Because pages on out of business websites are still technically working (theyre not 404s), broken link checkers cant find them. Although parked domains are harder to find than broken links, the advantage of using them is this: They hook you up with link building opportunities that your competition doesnt know about. For example, look no further than Blockbuster (175,000 links). You probably heard that movie rental giant Blockbuster closed its doors a few years back. Because Blockbuster Video is a household name, their site Blockbuster generated A LOT of quality backlinks over the years. If youre in the entertainment industry, Blockbuster is an absolute gold mine of link building opportunities. But how do you find these outdated resources Thats what Im going to cover next Strategy 1: Domain Aftermarket Sites When an authoritative domain expires its usually picked up by a big domain auction site like GoDaddy Auctions. NameJet or even Flippa domain search. Domain auction sites have done a lot of the hard work of finding outdated resources for you. Theyve found domains that had something going for them (either traffic, backlinks or both)and they organize them in one place to make them easy to sift through. Strategy 2: News About Business Closings, Rebrands and Mergers Google News is a treasure trove of information about companies that close, rebrand or change domain names. Just head over to Google News and use one of these search strings: Chapter 7 (Chapter 7 means the company dissolved. Chapter 11 means the company is restructuring) Business closes Has closed Out of business Rebrands as Bankruptcy Strategy 3: Find Parked Pages As I mentioned earlier, parked pages are PERFECT for The Moving Man Method. Heres how to find them: This page is parked FREE, courtesy of GoDaddy domain is for sale This brings up parked GoDaddy sites that are for sale. It may take a bit of digging but if you look at enough sites in the results youll find at least one link that you can use for The Moving Man Method. Back to Chris When Chris dug for outdated resources, he noticed a parked domain in the same niche as his client (iphone cases) 8212 edge-design. Edge Design used to sell customized iPhone casesbefore they closed for unknown reasons. And its a product that his ecommerce client sells. Chris thought to himself: If were linking to Edge Designs website, I bet other sites are too. And he was right. Which brings us to step 2 STEP 2: Grab a List of Pages Pointing to the Outdated Resource Once youve identified a popular-but-outdated resource, its time to find sites that link to it. Tools like Ahrefs and Majestic SEO make this process a breeze (Im going to use Ahrefs in this example). First, grab the URL of the dead resource. If its an individual page on a site (for example, a tool thats not working anymore or a service that a company no longer offers), enter the URL of that specific page . If the entire site is down, you can use the homepage URL: If you find a page with a lot of referring domains, head over to Archive. org and see what used to be on that page. Then recreate a similar resource on your site. Because you have a solid replacement for the outdated page, the email outreach you do in step 3 will be crazy effective. Next, export the list of external links: And you have yourself a list of pages linking to the outdated resource that you found: And this leads us to the last step. STEP 3: Send Emails, Get Links Youre almost done. Now its time to let people know about their outdated link. The best way to do that Email outreach. Heres a word-for-word script you can use (this is an actual outreach email that Chris sent out): As you can see, Chris didnt just tap the person on the shoulder and let them know about the outdated link he also gave them a replacement link. It just so happens that the replacement is a page on his site. When you send out brief outreach emails (Chriss was only 21-words) and improve other peoples sites email outreach tends to convert REALLY well: Thats all there is to it. Get a PDF Version of This Ecommerce SEO Guide This guide is 8,616 words. That8217s why I put together a full PDF version of this guide. This PDF contains all resources and strategies listed here. Click the image below and enter your email to access the guide: Good post with great tips and insights. A couple of more tools-related suggestions to empower this strategy of link building for your readers with no or little cost: 8211 There is a free tool SEOSpyGlass that allows to find up to 1000 backlinks for a website, check their Google Pagerank, Alexa and many other metrics. Free version8217s main restriction is that it does not allow export the results, so you need to sort the results and open found links manually. 8211 Scrapebox is another super great tool to do a lot of stuff including finding backlinks and dropped domains. It is paid (it is one-time payment of i think 57), but it8217s totally worth the investment if you are serious about link building and domain lurking. 8211 Also, pay attention to Xenu Sleuth that is free and allows to crawl website(s) and check their links, including outbound. If a link is a broken with 8220no such host exist8221 error, it is possible that the linked domain has expired and available. Being creative with any tools links can be build relatively easily without any content if following advice in Brian8217s post. Brian Dean says: Thanks Michael. AWESOME tool suggestions. I actually forgot about Xenu (I use it for BLB8230but not so much for this). Thanks for taking the time to leave such an awesome comment.

No comments:

Post a Comment